lördag 14 augusti 2010

Gästblogg.................















































































Idag lägger jag upp lite foton, som är tagna av en ung blivande fotograf, ingen mindre än vår lilla tös.....Trot sin unga ålder, 5 år så är hon faktiskt duktig....
Hon gillar att följa med mig på fotoäventyr....Hon lånar vår gamla digitalkamera...
Så här är lite blandade foton på vatten, växter o djur. Även en bild på sin favvo syrra... Ska bli spännande att få följa hennes intresse...om hon följer mitt intresse...
Hon har även hjälpt till med redigeringen..... Så därör är det helt och hållet hennes bilder...Lämna gärna en kommentar, då blir hon glad...
Hon sa igår... "Snälla mamma, kan ja inte få en blogg o lägga mina bilder på??!" Men jag tyckte det räckte att hon fick låna min tills hon blir stor......hihihi

1 kommentar:

  1. fasen vilka fina bilder ungen tar asså!! saknar er puuusss

    SvaraRadera